SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Publicis po wygrany przetargu przygotuje nową kampanię reklamową PKP Intercity

Spółka PKP Intercity powierzyła agencji reklamowej Publicis (Publicis Worldwide Polska) opracowanie nowej platformy komunikacji marketingowej, która ma wyznaczyć kierunek działań marki na najbliższe lata.

W ramach prac powstanie m.in. nowy claim oraz kampania wizerunkowa, której start zaplanowano na wiosnę br. Celem działań będzie budowanie świadomości i atrakcyjności marki PKP Intercity oraz wzrost sprzedaży jej produktów.

Zamknięty przetarg trwał od listopada ub.r.., a jego wyniki ogłoszono pod koniec stycznia br. Publicis będzie pracować dla przewoźnika przez rok. W przetargu brały też udział agencje GPD, BBDO Warszawa, PZL i Ogilvy&Mather.

Wcześniej obsługą reklamową kampanii PKP Intercity zajmowała się m.in. agencja PZL. Przygotowała dla przewoźnika serię spotów opartych na parafrazach wiesza "Lokomotywa" Juliana Tuwima.

Na początku stycznia br. PKP Intercity powierzyło obsługę public relations agencji Publicis Consultants, należącej do Publicis Worldwide Polska.

Przewoźnik jest w trakcie przetargu na obsługę mediową. O budżet w wysokości 11,3 mln zł walczą Value Media, Zenith, Arena Media i MullenLowe MediaHub.

Dołącz do dyskusji: Publicis po wygrany przetargu przygotuje nową kampanię reklamową PKP Intercity

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl