Tomasz Kammel reklamuje smartfony w Play bez abonamentu (wideo)
W nowej kampanii Play z udziałem Tomasza Kammela reklamowana jest oferta smartfonów dostępnych w tej sieci bez umowy abonamentowej.
Tomasz Kammel w reklamie podkreśla, że w salonach sprzedaży Play dostępne są smartfony w atrakcyjnych cenach. Może zapłacić za nie w ratach z zerowym oprocentowaniem (ofertę zapewnia bank BGŻ BNP Paribas, obowiązuje ona do 18 października i dotyczy maksymalnie 16 tys. zł).
Kampania informuje też, że smartfony mogą kupować wszyscy klienci, nie tylko abonenci Play. W spocie prezentowany jest m.in. Huawei P20 Lite dostępny za 1199 zł.
Obecnie trwa też kampania Play reklamująca nową ofertę abonamentową Pokolenia. W reklamach występują Joanna Krupa i Kuba Wojewódzki.
Tomasz Kammel już kilkakrotnie pojawił się w reklamach Play. Wiosną ub.r. promował ofertę „#OpcjaPromocja”, a w czerwcu br. był jednym z bohaterów kampanii „Mistrzowska 11”.
W ostatnim okresie Kammel reklamował też kapsułki i ekspresy kawowe Tchibo Cafissimo i materiały drewniane Swiss Krosno.
Za obsługę reklamową Play odpowiadają agencje Grandes Kochonos (kreacja reklam ATL-owych), Plej (reklamy i inne aktywności marketingowe w internecie, reklamy BTL-owe) oraz MediaCom Warszawa (planowanie i zakup mediów).
Play ma 15 mln klientów
Play Communications w II kwartale zanotowała 3,32 mld zł wpływów operacyjnych (wobec 3,21 mld zł rok wcześniej) i wzrost zysku netto w skali roku z 57,5 do 352,6 mln zł.
W zeszłym półroczu sieć miała 15,03 mln klientów, o 550,2 tys. więcej niż rok wcześniej. Liczba abonentów wzrosła z 8,94 do 9,71 mln, a użytkowników ofert prepaidowych zmalała z 5,54 do 5,32 mln.
Dołącz do dyskusji: Tomasz Kammel reklamuje smartfony w Play bez abonamentu (wideo)