Radio Wnet w Solidarnościowej Akcji Radiowej oferuje małym firmom darmowe reklamy
Radio Wnet przygotowało specjalną propozycję dla małych przedsiębiorców. W ramach S.A.R. (Solidarnościowa Akcja Radiowa) oferuje im darmowe reklamy na antenie w czasie pandemii koronawirusa. - Nie chcemy się obudzić w świecie bez sklepów, księgarń, małych przedsiębiorstw. Postanowiliśmy im pomóc - zapewnia rozgłośnia.
Akcja polega na darmowym udostępnianiu przedsiębiorcom czasu reklamowego, jeśli sami nagrają swoją reklamę, a w cenie 100 zł, jeśli zlecą to zespołowi Radia Wnet. Można uzyskać nawet tygodniową kampanię, w postaci 30-sekundowego spotu emitowanego pięć razy dziennie. - Reklama będzie słyszalna na falach FM w Warszawie i w Krakowie oraz na całym świecie dzięki transmisji internetowej – zachęcają radiowcy.
- Uważamy, że w tych trudnych czasach powinniśmy dzielić się z innymi tym, co mamy, wspierać się nawzajem i solidarnie przechodzić przez kryzys. Tylko solidarność zwykłych obywatelek i obywateli oraz małych przedsiębiorstw sprawi, że będzie dobrze! - czytamy w materiałach Radia Wnet, opisujących akcję.
Już dziś ruszyła Solidarnościowa Akcja Radiowa w Radiu Wnet, której celem jest wspomaganie polskich przedsiębiorców poprzez bezpłatne udostępnienie czasu reklamowego na falach Radia Wnet. Więcej informacji na https://t.co/5bwjy8WlIL. pic.twitter.com/DPKOyqdgWa
— RadioWNET (@RadioWNET) April 29, 2020
Podobną akcję prowadzi już Radio PiK, oferując niewielkim firmom kampanie reklamowe w cenie 1 zł. Pod koniec marca Radio Kolor ruszyło z akcją „#WspieramMałyBiznes”. Umożliwia ona drobnym przedsiębiorcom z Warszawy i okolic darmowe prezentowanie swoich usług na antenie rozgłośni. Darmowe spoty małych przedsiębiorców emituje też od początku kwietnia Radio Dla Ciebie. Reklamy nadawane są w specjalnym bloku pod nazwą „Przetrwamy”.
Radio Wnet promuje się hasłem „radio prawdziwie publiczne”. Od listopada 2018 roku nadaje w eterze, wcześniej przez 10 lat emitowało tylko w internecie. Ma częstotliwości w Warszawie, Krakowie, Szczecinie, Wrocławiu i Białymstoku, a w lutym br. otrzymało je w Bydgoszczy (104,4 MHz ), Lublinie (101,1 MHz) i Łodzi (106,1 MHz).
W 2018 roku Radio Wnet zanotowało 458,1 tys. zł wpływów sprzedażowych i 265,8 tys. zł straty netto, wobec 1 mln zł przychodów i 15 tys. zł zysku netto w 2017 roku. Jesienią ub.r. stacja została dokapitalizowana kwotą 1 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Radio Wnet w Solidarnościowej Akcji Radiowej oferuje małym firmom darmowe reklamy