Revalid: Liczy się każdy włos (wideo)
W telewizji ruszyła kampania reklamowa Revalidu - leku dla kobiet przeciwdziałającemu wypadaniu włosów. Akcja pod hasłem "Liczy się każdy włos" w kwietniu obejmie również radio.
Startująca właśnie w telewizji kampania reklamowa leku Revalid opiera się na motywie włosów leżących w różnych miejscach. Lektor pod koniec spotu zaznacza, że "tak nie musi być", po czym prezentowane jest opakowanie kapsułek tej marki. Akcja pod hasłem "Liczy się każdy włos" jest skierowana do aktywnych zawodowo kobiet w wieku 20-50 lat, mieszkających w dużych miastach i mających problem z wypadającymi włosami.
Kampania od 23 marca jest prowadzona w telewizji (Polsat, TVP,
TVN, TVN7, TVN Style, TVN 24, TVN, TVN meteo i stacje z pakietu At
Woman), natomiast od 6 kwietnia obejmie radio Złote Przeboje
Poznań.
Kreację spotów przygotowała agencja reklamowa Martis, a zakupem
mediów zajęły się dom mediowy Maxus (telewizja) i firma Ewopharma
(radio).
Dołącz do dyskusji: Revalid: Liczy się każdy włos (wideo)