Robert Lewandowski i jego "perfekcyjny portret" w kampanii Huawei P10 (wideo)
W telewizji, kinie, na outdoorze, w internecie i w punktach sprzedaży ruszyła kampania nowego smartfona firmy Huawei - modelu Huawei P10. Jednym z bohaterów akcji prowadzonej pod hasłem "Perfekcyjny portret" jest Robert Lewandowski. Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja DDB&tribal.
Kampania reklamowa "Perfekcyjny Portret" z udziałem Roberta Lewandowskiego jest dedykowana promocji smartfona Huawei P10, który został wyposażony w podwójny aparat drugiej generacji opracowany we współpracy z firmą Leica oraz specjalny tryb wykonywania zdjęć portretowych.
Akcja wystartowała 1 kwietnia br. Pomysł kreatywny opiera się na przedstawieniu wielu różnych twarzy, w tym Lewandowskiego, za którymi stoją różne historie – zarówno te wesołe, ale również tragiczne.
Działania obejmują telewizję, kino, outdoor (billboardy, siatki wielkoformatowe, nośniki w centrach handlowych - LCD), internet, media społecznościowe oraz wsparcie w obszarze BTL/retail (specjalne ekspozycje produktów w punktach sprzedaży, animacje w wybranych salonach, promocje sprzedaży).
Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja DDB&tribal, produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Cut/Cut, a produkcją treści do internetu - Happy Endians.
Robert Lewandowski promuje Huawei od dwóch lat. Ostatnio pojawił się w świątecznej kampanii marki prowadzonej pod hasłem "#BePresent”.
Dołącz do dyskusji: Robert Lewandowski i jego "perfekcyjny portret" w kampanii Huawei P10 (wideo)