Robert Schwartz globalnym szefem marketingu w Starcomie
Robert Schwartz dołączył do zespołu agencji mediowej Starcom (Publicis Groupe) obejmując nowe stanowisko global chief marketing officera.
Robert Schwartz raportuje do Michaela Epsteina, globalnego i amerykańskiego dyrektora generalnego Starcomu. Jego zadaniem jest strategia marki i rozwój narracji, identyfikacja wizualna i komunikacja oraz wszystkie działania marketingowe dla Starcom w głównych kanałach komunikacji.
Schwartz i Epstein pracowali razem wcześniej w Dentsu, gdzie Schwartz pełnił główną rolę w marketingu, a Epstein był dyrektorem generalnym Media Brands and Product.
Robert Schwartz ostatnio pełnił funkcję wiceprezesa ds. transformacji marki w IBM Consulting.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Wcześniej był globalnym dyrektorem zarządzającym w WPP, nadzorował obsługę Grupy InterContinental Hotels Group. Podczas swojej kadencji w WPP pełnił również funkcję COO w Ogilvy & Mather South oraz szefa CRM w Ogilvy w Ameryce Północnej.
Wcześniej zajmował wyższe stanowiska kierownicze w JPMorganChase, Prudential, AT&T i Epsilon.
Dołącz do dyskusji: Robert Schwartz globalnym szefem marketingu w Starcomie