Rozważny, romantyczny i poklatkowy eurobank (making of)
Jak powstały niektóre z ubiegłorocznych reklam eurobanku? Zapraszamy do obejrzenia materiałów making of.
Zapraszamy do obejrzenia materiałów z przygotowywania dwóch reklam eurobanku emitowanych w ubiegłym roku. Pierwszy z tych spotów – o roboczym tytule „Rozważny i romantyczna” – reklamował rachunek oszczędnościowy, opowiadając historię dwojga ludzi: rozważnego mężczyzny, który oszczędza codziennie dzięki prostym wyborom, oraz romantycznej kobiety, która nie zwraca uwagi na swoje bieżące wydatki (więcej). Natomiast druga reklama – wspierająca kredyt gotówkowy – była oparta na technice poklatkowej i charakterystycznej dla eurobanku czerownej kolorystyce.
Produkcją obu reklam zajęła się firma Propeller Film. Natomiast kreację przygotowała agencja reklamowa DDB Warszawa, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Rozważny, romantyczny i poklatkowy eurobank (making of)