Sales Link przygotuje partnerski program biznesowy dla Bridgestone
Sales Link wygrał przetarg na stworzenie dla firmy Bridgestone partnerskiego programu biznesowego. Projekt oparty na rozwiązaniach interaktywnych oraz eventowych ruszy w pierwszej połowie bieżącego roku.
Należąca do agencji Tequila Polska struktura Sales Link przygotuje serwis internetowy bridgestonepartner.pl, na której odbywać się będzie komunikacja pomiędzy Bridgestone a partnerami handlowymi tej firmy. W prowadzonym na tej stronie programie partnerskim będą oni mogli zdobywać nagrody przydatne w ich działalności, np. do wzmocnienia lojalności klientów detalicznych. W ramach zlecenia Sales Link będzie również nadzorował wdrożenie i funkcjonowanie całej akcji, a ponadto zajmie się organizacją planowanych na ten rok eventów i wydarzeń specjalnych Bridgestone.
Umowa o współpracy została podpisana na czas nieokreślony, a serwis bridgestonepartner.pl ma ruszyć wiosną bieżącego roku.
Dołącz do dyskusji: Sales Link przygotuje partnerski program biznesowy dla Bridgestone