SaltPepper Brand Design rozpoczyna współpracę z GG Network
Agencja SaltPepper Brand Design rozpoczyna strategiczną współpracę z firmą GG Network zarządzającą komunikatorem internetowym Gadu-Gadu. Wspólne działania dotyczą metod badawczych opartych na technologiach interaktywnych.
Agencja SaltPepper Brand Design i firma GG Network będą współpracować w zakresie internetowych badań projektów opakowań. - Włączenie do procesu tworzenia brandingu nowatorskich narzędzi opartych na technologiach on-line pozwoli nam na szybkie i optymalne kosztowo testowanie alternatywnych koncepcji - uzasadnia Grzegorz Brzóska, dyrektor strategiczny agencji. GG Network zapewnia w tym celu zweryfikowany panel ponad 5 mln internautów korzystających z komunikatora Gadu-Gadu.
Obie firmy kończą już prace nad testowaniem i wdrażaniem odpowiednich narzędzi badawczo-strategicznych, głównie o charakterze ilościowym. Nad poprawnością merytoryczną realizacji czuwa zespół badań i analiz GG Network zarządzany przez dr. Dominika Batorskiego i dr. Jana Zająca.
Dołącz do dyskusji: SaltPepper Brand Design rozpoczyna współpracę z GG Network