Tomasz Biegun szefem agencji SEM House
Globalna spółka RTB House ogłosiła powstanie agencji digitalowej SEM House, skupiającej się przede wszystkim na planowaniu i realizacji usług marketingu w wyszukiwarkach internetowych. Na jej czele, w roli CEO, stoi Tomasz Biegun.
Agencja SEM House ma za zadanie skupić się na analizie, planowaniu strategicznym oraz realizacji strategii contentowych w przestrzeni Open Internet. W swoim portfolio ma takie usługi jak działania contentowe, konsultacje i audyty, linkbuilding oraz kampanie performance. Ponadto w ramach usług znajduje się analiza konkurencji i analiza techniczna.
– W SEM House dobrze wiemy, że walutą XXI wieku są dane, dlatego w naszych usługach wyróżniamy się podejściem data-driven. Dzięki takiemu podejściu jesteśmy w stanie planować i realizować niezwykle efektywne kampanie z wykorzystaniem machine learning. Na rynku wyróżnia nas stawianie na AI w połączeniu ze zdobytymi przez lata danymi. Ma to kluczowe znaczenie dla wszystkich aspektów szeroko pojętego marketingu, a w szczególności optymalizacji kosztów – mówi Damian Sałkowski, konsultant w SEM House.
Powstanie agencji jest podyktowane świadomością, jak kluczowe są wyszukiwarki internetowe w otoczeniu Open Internet. Pełnią one nie tylko funkcję informacyjną, lecz także odgrywają istotną rolę w strategiach marketingowych i komunikacyjnych firm. Dla Grupy RTB House, temat związany z treścią w Internecie stanowi kluczowy element jej strategii biznesowej. Zarówno tworzenie treści, jej skuteczna dystrybucja oraz zrozumienie intencji jej odbiorców mają ogromne znaczenie dla sukcesu w dzisiejszych czasach.
Wsparcie technologiczne od największych
Agencja SEM House jest niezależną spółką wspieraną przez kilku partnerów z Grupy: RTB House – globalną firmę specjalizującą się w zaawansowanych kampaniach performance opartych o deep learning, WhitePress – platformę content marketingową umożliwiającą publikowanie artykułów wspierających SEO i PR na ponad 80 tysiącach portali, a także Senuto – technologicznego lidera wśród narzędzi SEO i NapoleonCat, rozwiązanie automatyzujące działania w kanałach social media.
– Powstanie SEM House było naturalnym krokiem RTB House w budowaniu kompleksowej oferty digital marketingowej. Obok wymienionych liderów, którzy z sukcesem wspierają marki z całej Europy, brakowało w naszej Grupie podmiotu, który będzie się skupiał na dostarczaniu klientom usług z szeroko pojętego obszaru marketingu w wyszukiwarkach internetowych. Jednocześnie agencja, która została wydzielona ze struktur RTB House ma szansę zyskać ogromną przewagę na rynku, dzięki zapleczu technologicznemu i doświadczonym ekspertom, którzy w ramach tej Grupy działają – mówi Tomasz Biegun, CEO SEM House.
Usługi SEM House wspierane są wiedzą specjalistów z całej Europy. Należą do nich m.in.: Damian Sałkowski, CEO & Founder Senuto, który jest specjalistą SEO z wieloletnim doświadczeniem, Dominik Fajferek z WhitePress, Maciej Chmurkowski CEO & CTO, Tarantula, ekspert w dziedzinie automatyzacji z doświadczeniem w międzynarodowym SEO afiliacyjnym czy Bartłomiej Kaczmarczyk, analityk w sssem.ninja.
Dołącz do dyskusji: Tomasz Biegun szefem agencji SEM House