Szczecin zachęca: Wyskocz z cynków i zaszalej
Właśnie rozpoczęła się internetowo-outdoorowa kampania reklamowaSzczecina. Akcja pod hasłem "Wyskocz z cynków i zaszalej" promujetegoroczne imprezy zaplanowane w tym mieście.
Rozpoczęta 16 stycznia kampania reklamowa Szczecina podkreślaoryginalny sposób życia i spędzania wolnego czasu. Takie wartościodzwierciedla hasło główne akcji "Wyskocz z cynków i zaszalej" ijej kreacja graficzna. Kampania prowadzona jest na ponad 300billboardach w największych miastach, m.in. Warszawie, Wrocławiu,Poznaniu i Lublinie, oraz na stronie internetowej Szczecina, naktórej uruchomiono specjalny dział prezentujący najważniejszeimprezy zaplanowane w tym mieście na bieżący rok.
Środki w wysokości 100 tys. zł na przeprowadzenie tej akcji tonagroda przyznana Szczecinowi podczas II Festiwalu Promocji Miast iRegionów za najciekawsze wydarzenie specjalne, za które uznanoŚwiatowy Zlot Żaglowców zorganizowany w tym mieście w 2007 roku.Kampania, której kreację przygotowało Biuro Promocji i InformacjiUrzędu Miasta Szczecin, potrwa w outdoorze do końca stycznia, a winternecie do końca lutego.
Dołącz do dyskusji: Szczecin zachęca: Wyskocz z cynków i zaszalej