"Tak wspieramy naszych" w kampanii piwa Specjal
Ruszyła kampania reklamowa piwa Specjal (Grupa Żywiec). Działania pd hasłem "Tak wspieramy naszych" przygotowały Just, VMLY&R, Wilk Studio, Starcom, Roots.
Specjal, piwo z Browaru w Elblągu, od wiosny tego roku dostępne jest w nowych opakowaniach. Nowa butelka zwrotna oraz odświeżona etykieta podkreślają regionalny charakter piwa. Na opakowaniach wciąż dominują czerń i złoto, kolory charakterystyczne dla marki.
- Odświeżone opakowania jeszcze lepiej oddają tą silną więź marki z miejscem jej pochodzenia - mówi Barbara Rychel, zarządzająca marką Specjal.
Wprowadzeniu nowych opakowań towarzyszy spot video pod hasłem „Wspieramy nasz region”, który można obejrzeć m.in. na platformach VOD oraz telewizji internetowej. Zaplanowano także aktywności w digitalu i w social mediach.
Za nową szatę graficzną odpowiada Wilk Studio. Działania ATL i BTL dla marki Specjal prowadzi agencja Just, a komunikacją digital i w social mediach zajmuje się agencja VMLY&R. Działania PR realizuje agencja Roots. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: "Tak wspieramy naszych" w kampanii piwa Specjal