„Przyjemność z Poznania” w reklamach nowych czekolad Terravita
Terravita rozpoczęła kampanię promującą nowe czekolady z linii Classic, pod hasłem „Przyjemność z Poznania”.
Kampania wspiera launch linii klasycznych tabliczek 100-gramowych. W ramach rebrandingu, zmianie uległy opakowania, na których widnieje również nowe logo. Modyfikacja znaku firmowego Terravita jest konsekwencją całkowicie nowej strategii pozycjonowania marki. – Dotychczasowe logo funkcjonowało od początku istnienia firmy, czyli od niemal 40 lat, wymagało zatem odświeżenia – podkreśla Janusz Łyczak, kierownik marketingu w Terravita.
- Nowe liternictwo znaku Terravita zostało delikatnie zmiękczone i dopracowane. Jesteśmy przekonani, że dzięki takiemu rozwiązaniu dotychczasowi konsumenci nie będą zdezorientowani, a nowy znak odbierany będzie jako bardziej przyjazny - dodaje Janusz Łyczak.
„Przyjemność z Poznania” w kampanii Terravity
Zmiana strategii pozycjonowania znajduje też wyraz w nowych opakowaniach flagowych czekolad Terravita, promowanych w kampanii..
Wszystkie przeprowadzone zmiany spina hasło kampanii: „Przyjemność z Poznania”. – Przyjemność zawsze towarzyszy czekoladzie – mówi Janusz Łyczak. - Nasze hasło z jednej strony osadza markę w tej niezwykle istotnej kategorii przyjemności i zachęca do spróbowania/poznania nowej Terravity. Z drugiej strony, poprzez hasło kampanii odwołujemy się do regionalnego charakteru naszych produktów. Od początku istnienia, nasze czekolady są produkowane w Poznaniu. Stawiając niezmiennie na autentyczność i lokalność, przeprowadzamy zmiany, dzięki którym Terravita zyska wyrazistość, spójność i impaktowość tak potrzebne w konkurencyjnym otoczeniu marek czekoladowych - dodaje kierownik marketingu w Terravita.
W ramach kampanii zaplanowano działania w prasie branżowej, w mediach społecznościowych, aktywności public relations oraz materiały POS.
Terravita nie podaje, z jakimi agencjami współpracowała przy kampanii.
Dołącz do dyskusji: „Przyjemność z Poznania” w reklamach nowych czekolad Terravita