Totalizator Sportowy zaprasza do gry w Gierki
Startuje kampania wizerunkowa promująca Gierki Totalizatora Sportowego.
Kampania wizerunkowa promująca Gierki potrwa do 30 września 2023 r. Jej celem jest wzrost świadomości wśród graczy i zachęta do gry. Gierki to produkty sprzedawane pod doskonale rozpoznawalną marką Lotto. Zagrać w nie można na stronie lotto.pl oraz w aplikacji mobilnej Lotto. Dostarczają dobrej zabawy i dają możliwość szybkiej wygranej. Gierki to dynamika i zero nudy oraz częste wygrane bez czekania.
Koncepcja kreatywna kampanii opiera się na przedstawieniu Gierek jako atrakcyjnej i dostępnej rozrywki, która daje szansę na wygraną w każdej chwili dnia.
W kampanii pojawią się m.in. popularne i lubiane przez graczy Gierki: Diamenciki, Hokus Pokus i Piłeczki, a także wprowadzana 19 września Wielka Warszawska, nawiązująca nazwą do kultowej gonitwy na Torze Służewiec.
W czasie kampanii dodatkową zachętą do gry będą promocje, komunikowane na dedykowanej stronie: Gierki - wygraną masz w kieszeni.
Kampania będzie prowadzona z wykorzystaniem telewizji, radia, internetu i OOH. Dobrano wysokozasięgowe, najlepiej dopasowane do grupy docelowej media. Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Leo Burnett oraz domy mediowe Starcom i Sigma Bis.
Dołącz do dyskusji: Totalizator Sportowy zaprasza do gry w Gierki