„Twoja twarz brzmi znajomo” nie dała szans konkurencji. 15 mln zł z reklam
Show „Twoja twarz brzmi znajomo” oglądało w Polsacie średnio 3 mln widzów. Stacja w czasie emisji programu była zdecydowanym liderem rynku. Z reklam przyniósł 15 mln zł. W planach jest druga edycja show.
Program „Twoja twarz brzmi znajomo” nadawany był w Polsacie w soboty około 22.00 w okresie od 8 marca do 26 kwietnia br. Jego średnia oglądalność wyniosła 3 mln widzów, co przełożyło się na 27,15 proc. udziału w grupie 4+ i 27,58 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów zgromadził trzeci odcinek show z 5 kwietnia br., który zobaczyło 3,29 mln osób. Natomiast finałowy odcinek miał 3,28 mln widzów, a jego udział był najwyższy - wyniósł 29,52 proc.
Topowe odcinki show „Twoja twarz brzmi znajomo”
|
Wszyscy 4+ |
||
Data |
Start |
AMR |
SHR % |
05-04-2014 |
22:02:50 |
3 288 930 |
28,47% |
26-04-2014 |
22:15:01 |
3 277 717 |
29,52% |
12-04-2014 |
22:06:55 |
3 062 660 |
27,90% |
W paśmie nadawania programu „Twoja twarz brzmi znajomo” Polsat był zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Druga pozycja należała do TVP1, emitującej wówczas filmy fabularne, co dało jej 10,69 proc. udziału w rynku. Trzecie miejsce zajął TVN (filmy; 9,43 proc.), a czwarta była TVP2 (końcówka „The Voice of Poland”, filmy; 7,04 proc.). W grupie komercyjnej Polsat także był pierwszy, ale drugą pozycję zajął TVN.
Widownia programu na tle konkurencji
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
AMR |
SHR % |
SHR % |
|
Polsat - TTBZ |
3 002 245 |
27,15% |
27,58% |
TVP1 |
1 181 800 |
10,69% |
10,30% |
TVN |
1 042 431 |
9,43% |
12,42% |
TVP2 |
778 117 |
7,04% |
7,63% |
Cennikowe wpływy reklamowe z ośmiu odcinków programu wyniosły 15,1 mln zł (dane bez rabatów).
W show „Twoja twarz brzmi znajomo” osiem polskich gwiazd co tydzień wcielało się w znanych wykonawców muzycznych, naśladując nie tylko ich śpiew, ale też ruch sceniczny czy strój. Program wygrała Katarzyna Skrzynecka, która swoją wygraną -100 tys. zł - przeznaczyła na fundację „Koocham”. Show prowadzili Piotr Gąsowski i Maciej Dowbor, a w jury zasiadali: Małgorzata Walewska, Katarzyna Kwiatkowska, DJ Adamus i Paweł Królikowski.
>>> Katarzyna Skrzynecka zwyciężczynią programu „Twoja Twarz Brzmi Znajomo” (fotogaleria)
- Udało się nam zgromadzić najbardziej kreatywna ekipę twórców, nadzwyczaj zdolnych i pracowitych uczestników i bardzo doświadczoną ekipę produkcyjną i realizacyjna - podkreśla Ryszard Sibilski, szef firmy Endemol Polska, która sprowadziła format do Polski i go produkowała. Trwają już prace nad kolejną edycję - ma ona się pojawić na antenie stacji jesienią br. (więcej na ten temat).
Program „Twoja twarz brzmi znajomo” oparty jest na hiszpańskim formacie „Your face sounds familiar” należącym do Endemola. Edycje show zrealizowano dotąd w 30 krajach, m.in. w Chinach, Rumunii, Włoszech, Portugalii, Wielkiej Brytanii czy Grecji.
Dołącz do dyskusji: „Twoja twarz brzmi znajomo” nie dała szans konkurencji. 15 mln zł z reklam
mówi do niczego
o niczym
Nie wiem, czy za bardzo nie schlebiam temu g...