Tymbark i Radio ZET zachęcają plażowiczów do aktywnego wypoczynku
Wystartowała wakacyjna akcja „Active Summer” organizowana przez markę Tymbark (należącą do Maspexu Wadowice) i Radio ZET, zachęcająca do zdrowego i aktywnego wypoczynku na plaży.
Przez całe wakacje ekipa Tymbarku na plażach Bałtyku przygotowywać będzie dla wypoczywających nad morzem wczasowiczów gry, zabawy, konkursy i ćwiczenia, które dodają energii na cały dzień. Podczas akcji rozdawane będą soki Tymbark.
„Active Summer” zawita do nadmorskich kurortów: Sopotu, Władysławowa, Łeby, Pobierowa, Jarosławca, Kołobrzegu i Ustki.
Akcji realizowanej w terenie towarzyszy kampania radiowa w Radiu ZET, gdzie pojawią się relacje z plażowego eventu w poszczególnych miastach.
Z danych Radio Track wynika, że w I półroczu br. udział Radia ZET w rynku radiowym wyniósł 15,8 proc. (zobacz wyniki wszystkich stacji ogólnopolskich).
Dołącz do dyskusji: Tymbark i Radio ZET zachęcają plażowiczów do aktywnego wypoczynku