Tyszkiewicz, Kasprzyk oraz Jungowska nago w kampanii Dove
Beata Tyszkiewicz, Ewa Kasprzyk oraz Edyta Jungowska wystąpią w nowej kampanii linii Dove pro.age, która rusza w pierwszym tygodniu lutego. Kreacja pokazuje dojrzałe kobiety, które są świadome swojego piękna.
Odważna sesja zdjęciowa z udziałem trzech polskich gwiazd oraz ich wypowiedzi na temat filozofii pro.age są ilustracją motto kampanii: "piękno nie pyta o wiek". Celem komunikacji jest zainspirowanie Polek do zaakceptowania swojego ciała, niezależnie od wieku oraz przedstawienie nowej linii kosmetyków Dove pro.age, stworzonych z myślą o potrzebach dojrzałej skóry.
Reklamy z wizerunkami polskich gwiazd ukazywać się będą przez trzy najbliższe miesiące w kilkunastu tytułach prasy kobiecej, wraz ze zdjęciem ilustrującym globalną kampanię Dove. W miesięcznikach "Twój Styl", "Pani" oraz "Zwierciadło" pojawią się ponadto czterostronicowe rozkładówki, poświęcone w całości tylko polskim twarzom kampanii. Reklamie prasowej towarzyszą trzy spoty radiowe, w których polskie celebrities przedstawiają własne rozumienie filozofii pro.age. Będą one emitowane m.in. w Radiu Zet.
Kreację i produkcję ATL (prasa) przygotowała agencja Los Mejores (uzupełnienie globalnej kampanii reklamowej autorstwa Gruppa66 Ogilvy), sesję zdjęciową zrealizowała agencja produkcyjno-fotograficzna Shootme, produkcją spotów radiowych zajęło się Studio Zet, a za planowanie i zakup mediów odpowiada PHD Poland.
Metryka
Klient: Unilever Polska S.A.
Agencja: Los Mejores
Branża: Kosmetyki
Typ kampanii: Produktowa
Manager projektu: Agnieszka Krajewska
Art director: Tomek Prussakow
Copywriter: Zofia Odważna
Dom mediowy: PHD Poland
Dom produkcyjny: SHOOTME (sesja fotograficzna)
Grupa docelowa: Kobiety, wiek 35-54, miasta pow. 50 tys.,
wykształcenie średnie i wyższe, dochód średni +
Dołącz do dyskusji: Tyszkiewicz, Kasprzyk oraz Jungowska nago w kampanii Dove