SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Udział w filmie CZVJNIKA na YT nagrodą w konkursie lodów

Ruszyła akcja promocyjna lodów Hortex Mystery Ice, która powstała we współpracy z CZVJNIKIEM i jego ekipą: Julką, Justkiem i Ostrym, ogłasza niezwykły konkurs z główną nagrodą dla 40 osób, które będą miały szansą wziąć udział w wyzwaniach wymyślonych przez CZVJNIKA i wystąpić w filmie na jego kanale w serwisie YouTube.

Na patykach lodów Mystery Ice znajdują się imiona influencerów i przypisane im tajemnicze smaki. Aby wziąć udział w konkursie, należy kupić lody tej marki, zachować paragon i wypełnić formularz zgłoszeniowy na stronie internetowej, wpisując numer paragonu oraz wgrywając jego zdjęcie. Następnie trzeba odpowiedzieć na pytanie konkursowe: „Jaki jest najbardziej zaskakujący challenge, który mógłby zrobić CZVJNIK?”. 
Kolejnym etapem jest gra online, w której uczestnicy zbierają punkty i przechodzą na wyższe poziomy, aż do momentu utraty wszystkich trzech żyć. Wyniki można poprawiać, rejestrując kolejne paragony.

Spośród 200 najlepszych graczy, którzy osiągną najwięcej punktów w grze, wybranych zostanie 40 zwycięzców z najciekawszymi odpowiedziami na pytanie konkursowe. Zwycięzcy pojawią się w nowym filmie CZVJNIKA na jego kanale na YouTube.
Konkurs trwa do 25 czerwca. 

W ramach kolektywu Pragmatycy, agencja Kerris odpowiada za stworzenie koncepcji Hortex pod linię lodów Mystery Ice, projekt opakowań, organizację sesji zdjęciowej z influencerami oraz opracowanie mechaniki i organizację konkursu. Development gier konkursowych i stworzenie landing page’a zrealizował software house 300.codes, należący do Kerris Group. Za współpracę z influencerami odpowiada marka Hortex.

Dołącz do dyskusji: Udział w filmie CZVJNIKA na YT nagrodą w konkursie lodów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl