SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Umierające od smogu miasto w kampanii Aviva „Wiem, czym oddycham”

Wystartował program społeczno-edukacyjny Avivy „Wiem czym oddycham”, którego celem jest zwrócenie uwagi na szkodliwe skutki smogu. Kampanię przygotowały i realizują Young & Rubicam, Papaya Films, Zoom bsc, Zenith oraz dział wewnętrzny Avivy.

Inicjatywa wystartowała 14 listopada, w Dniu Czystego Powietrza. Jej celem jest zwiększenie świadomości, jaki wpływ na zdrowie ma zanieczyszczone powietrze i jak mu przeciwdziałać.

Na potrzeby akcji przygotowano dwa spoty reklamowe, a pierwszy emitowany jest od 14 listopada w telewizji, internecie oraz kinach. 30-sekundowy film zwraca uwagę na problem smogu, narrator jest swoistym „głosem miasta”, informującym o szkodliwych skutkach tego zjawiska.

Aviva we współpracy z redakcją programu śniadaniowego "Dzień Dobry TVN" przygotowała także cykl programów edukacyjnych dotyczących smogu oraz ochrony zdrowia przed negatywnym wpływem zanieczyszczonego powietrza. Komunikację uzupełniają aktywności w mediach społecznościowych. Ambasadorką akcji jest aktorka Małgorzata Kożuchowska.

W ramach wspierania walki ze smogiem, Fundacja Aviva przygotowała aktywację dla mieszkańców, w której rozda nieodpłatnie 150 czujników monitorujących jakość powietrza. Aby wziąć udział w akcji, należy na stronie internetowej Wiem Czym Oddycham zgłosić miejsce, do którego ma trafić urządzenie.

Strategię programu „Wiem, czym oddycham” opracował dział wewnętrzny Aviva. Za koncepcję kreatywną, realizację oraz produkcję odpowiada agencja Young & Rubicam. Spoty reklamowe przygotował dom produkcyjny Papaya Films, a zakup mediów zrealizował Zenith. Działania public relations powierzono agencji ZOOM bsc.

Dołącz do dyskusji: Umierające od smogu miasto w kampanii Aviva „Wiem, czym oddycham”

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ccz
33 z 50 w całej uni Już kiedyś wmawiano nam że jesteśmy pierwszą szklaną Europy. Dzisiaj kolejne wmawianie że jesteśmy jako nacja największymi trucicielami. Coś komuś się popierdoliło w głowie. Kto za tym stoi żeby nas Polaków tak gnębić. Za czyje pieniądze. Z brukseli czy może z Moskwy. Ja jestem przekonany że ta kampania ma na celu legitymizacje Nord Strem 2. Zbyt duże pieniądze już utopiono w tym projekcie aby go zaniechać .
0 0
odpowiedź
User
Czesław
Nikt nie informuję, że ten czujnik kosztuje 699zł, po kliknięciu na " głosuj wyskakuje link aktywacyjny, a po jego uaktywnieniu REGULAMIN! z warunkami umowy!!!! Nie dajcie się nabrać!!!
0 0
odpowiedź
User
Ala
Nie wyobrażam sobie aktualnie chodzić po jakimkolwiek mieście ze smogiem bez maski antysmogowej. Kupiłam jeszcze rok temu na stronie ozonemask i stała się ona nieodłącznym partnerem - prawie jak komórka.
0 0
odpowiedź