Unilever rozważa likwidację stanowiska szefa marketingu
Keith Weed, chief marketing officer Unilevera w maju tego roku przechodzi na emeryturę. Koncern rozważa, czy jego stanowisko utrzymać dalej, czy też zlikwidować.
Szef marketingu jednego z największych reklamodawców na świecie odejdzie na emeryturę w maju tego roku, co ogłoszono pod koniec roku 2018. Keith Weed jest CMO Unilevera od 2010 roku. W koncernie pracuje od 1983 roku. Pełnił wiele kierowniczych stanowisk w strukturze firmy, był m. in. szefem kategorii pielęgnacji włosów i jamy ustnej.
Jak informuje The Drum, w Unileverze trwają rozmowy na temat dalszego utrzymywania stanowiska globalnego szefa marketingu całej firmy. Zamiast powoływać kolejnego CMO, dział marketingu miałby zostać poddany restrukturyzacji.
Unilever doniesień mediów nie komentuje.
W portfolio międzynarodowego koncernu jest ponad 400 marek, z czego najbardziej znane to Axe, Dove, Lipton, Cif, Domestos, Knorr, Rexona, Timotei, Ben &Jerry's czy Magnum.
Dołącz do dyskusji: Unilever rozważa likwidację stanowiska szefa marketingu