SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Urosept po raz pierwszy promuje się spotami reklamowymi

Herbapol Poznań ruszył z kampanią reklamową marki leku bez recepty Urosept. To pierwsza w 36-letniej historii akcja z udziałem spotu (wcześniej wykorzystywane były tylko billboardy sponsorskie). Akcję przygotowały Harvey Scott oraz PRO Media House.

Działania prowadzone są pod hasłem "Stop infekcjom pęcherza". Kampania skierowana jest przede wszystkim do kobiet, które są zdeterminowane, aby naturalnie i skutecznie leczyć infekcje dróg moczowych.

Nowe spoty reklamowe oraz sesja fotograficzna w nowoczesny sposób przedstawiają Manifest Kobiet, które mogą cieszyć się życiem bez ograniczeń nawet w przypadku schorzeń czy infekcji pęcherza.

Na potrzeby kampanii zostały przygotowane spoty (trzy długości - 15, 30 i 45 sekund) oraz billboardy sponsorskie 8-sekundowe. Kampania będzie realizowana w telewizji, VOD, social mediach i na portalach Internetowych.

- Kampania łączy w sobie naturalność, tradycję i nowoczesność, które są wartościami wpisanymi w strategię marki. Nowoczesna i niestandardowa forma jest z pewnością wyróżnikiem kampanii Uroseptu i pomoże trafić do młodszego pokolenia oraz odmłodzić wizerunek marki - mówi Greta Krzyżek-Malska kierownik działu marketingu Herbapol Poznań.

Za kreację i produkcję nowej kampanii odpowiada agencja Harvey Scott. Media zaplanował i zakupił Dom Mediowy PRO Media House.

Dołącz do dyskusji: Urosept po raz pierwszy promuje się spotami reklamowymi

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl