SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Viva!” w górę, traci „Tele Tydzień” a „Newsweek” liderem

We wrześniu br. wśród polskich magazynów najwięcej cennikowo zarobił z reklam „Newsweek Polska”. Natomiast największy wzrost tych przychodów zanotowała „Viva!”, a największy spadek – „Tele Tydzień”.

We wrześniu br. cennikowe wpływy reklamowe (bez autopromocji) polskich czasopism wyniosły 195,58 mln zł, czyli o 0,8 proc. więcej niż rok wcześniej – wynika z danych firmy Kantar Media (dawniej Expert Monitor) przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Liderujący pod tym względem w segmencie magazynów „Newsweek Polska” (Axel Springer Polska) zarobił z reklam 10,4 proc. więcej niż rok wcześniej.

Największy wzrost w skali rok do roku cennikowych przychodów reklamowych zanotowała we wrześniu „Viva!” (Edipresse Polska) – 40,4 proc. Podobną dynamikę tych wpływów tytuł osiągnął w sierpniu br. (więcej na ten temat). Natomiast „Wprost” (AWR „Wprost”) „na papierze” zarobił we wrześniu z reklam 20,2 proc. więcej niż rok wcześniej.

Z drugiej strony mniejsze niż przed rokiem wpływy reklamowe zanotowały „Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer) i „Polityka” (Polityka Spółdzielnia Pracy). W przypadku tego pierwszego tygodnika spadek wyniósł 16,7 proc., a w przypadku drugiego – 1,5 proc.

Cennikowe wpływy reklamowe magazynów (bez autopromocji)
  IX.2010 IX.2009
Newsweek Polska 10 081 833 zł 9 132 653 zł
Viva! 8 936 845 zł 6 364 451 zł
Polityka 7 830 626 zł 7 947 703 zł
Tele Tydzień 7 199 640 zł 8 647 634 zł
Wprost 6 724 383 zł 5 593 307 zł
monitorowane tytuły razem 195 582 389 zł 194 036 472 zł


 

Dołącz do dyskusji: „Viva!” w górę, traci „Tele Tydzień” a „Newsweek” liderem

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Hidalgo
Acha,to dlatego wydawnictwo Bauer tak zapewnia że "tygodniki tv mają się świetnie", już wszystko jasne. Wieczna dziewczynka i specjalistka od "renegocjacji w Waszyngtonie" topią sztandarowy tytuł w tym kraju. Dość droga zabawa.
20 12
odpowiedź
User
ziutas
1,5 mln pln - a gdzie ruchy na gorze?
20 12
odpowiedź
User
qosmio
Ale jaja wszyskie te gazetki popieraja PO Polacy zwaryjowali calkowicie jak mozna kupowac tak nieobiektywne gazety!
0 0
odpowiedź