SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Volkswagen Home – nowy typ sklepu marki otwarty w stolicy

W Warszawie otwarto Volkswagen Home - concept store marki, w którym klienci mogą obejrzeć wybrane modele aut. To pierwszy w Europie salon marki tego typu.

Volkswagen Home to koncept salonu stylizowany na domowe wnętrze. W środku klienci mogą obejrzeć trzy modele aut - Arteona, Golfa GTE oraz mającego właśnie polska premierę T-Roca. Dom Volkswagena mieści się w warszawskim biurowcu przy ulicy Karolkowej.

- Głównym celem powstania Volkswagen Home jest stworzenie miejsca prezentacji samochodów innego niż typowe salony. Chcemy zmaksymalizować dobre doświadczenie klientów w kontakcie z naszą marką. Chcemy, żeby było tu tak jak w domu. Inspirująco i z pozytywnymi emocjami. Bo przecież takie emocje towarzyszą nam przy zakupie nowego auta - tłumaczy Michał Szaniecki, dyrektor marketingu marki Volkswagen.

Do dyspozycji gości są kanapy i stoliki kawowych. Salon zawiera nietypowe elementy wystroju, jak mech na ścianach czy rzeźba świetlna. W Volkswagen Home klienci mogą umówić jazdy testowe, skonfigurować swój samochód oraz złożyć zamówienie.

Volkswagen Home to pierwszy tego typu projekt marki w Europie.  W przyszłości ma się stać również miejscem różnego rodzaju spotkań – od tych o charakterze kulturalnym, po eventy kulinarne czy muzyczne.

 

 

Dołącz do dyskusji: Volkswagen Home – nowy typ sklepu marki otwarty w stolicy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl