Wakacyjna kampania prasowa No-Spa
Nowa prasowa kampania reklamowa No-Spy przedłuży kampaniętelewizyjną leku. Jednocześnie jej celem jest odświeżenie markioraz zaprezentowanie czytelniczkom nowego opakowania.
Projekty zarówno lay-outów reklamy prasowej jak i zmienionegoopakowania No-Spy przygotował polski oddziału agencji reklamowejPublicis.
Kampania rozpocznie się w połowie lipca i potrwa do końcasierpnia 2007 roku. Kampania leku No-Spa na łamach prasy składa sięz trzech lay-outów. Przez okres letni w prasie kobiecej będąukazywały się dwa lay-outy, skierowane do młodszego pokoleniakobiet, stąd ich bohaterką jest młoda atrakcyjna dziewczyna. Na tleczarno-białej fotografii kobiety, wyróżniają się dwa barwneelementy: nowe opakowanie No-Spy w odcieniu delikatnego różu orazintensywny czerwony "celownik" zaznaczający obszar brzucha kobiety.Przekazy reklamowe oparto na dwóch hasłach: "Nie znamy się na bólugłowy ..." i "Nie mamy pojęcia o bólu zęba ...".
Celem kampanii jest budowanie i wzmacnianie wizerunku No-Spajako skutecznego i unikalnego środka na bóle brzucha, powodowanegozarówno menstruacją jak i problemami przewodu pokarmowego,wzdęciami. Jesteśmy przekonani, że nowe opakowanie No-Spy wzbudzizainteresowanie, a sam lek zaufanie także grona młodych kobiet,które do tej pory nie znały marki, a dokonują pierwszych w życiuwyborów szeroko dostępnych leków przeciwbólowych - powiedziałaMonika Katana, Account Director Publicis.
Od połowy lipca przykłady lay-outów można będzie zobaczyć wwybranych tytułach prasowych - miesięcznikach, dwutygodnikach itygodnikach kobiecych.
Media zaplanował ZenithOptimedia.
Dołącz do dyskusji: Wakacyjna kampania prasowa No-Spa