Wirtualno-realne przeżycia graczy i Messiego w reklamie „FIFA 15” (wideo)
Zaczęła się kampania reklamowa gry „FIFA 15” pokazująca, jak mocne i sugestywne są przeżycia w niej dla graczy, wśród których jest Leo Messi. Kreację reklamy przygotowała agencja Wieden+Kennedy.
W spocie „FIFA 15” użytkownicy grający w tę grę niezwykle wiernie odczuwają wszystko, co dzieje się na wirtualnym boisku - nie tylko emocje, ale również przepychanki, faule i panujące warunki atmosferyczne. Wśród realnych graczy jest również Leo Messi, globalny ambasador „FIFA 15”, który wykonuje decydujące zagranie przewrotką.
Kreacją spotu zajęła się agencja reklamowa Wieden+Kennedy z Amsterdamu. W Polsce klip będzie emitowany w 30-sekundowej wersji od 19 września.
Gra „FIFA 15” będzie dostępna w sprzedaży od 25 września w wariantach na konsole Xbox One, Xbox 360, Playstation 4 i Playstation 3, a także komputery PC, także w pełnej polskiej wersji językowej, z możliwością grania w T-Mobile Ekstraklasie i reprezentacją Polski.
Dołącz do dyskusji: Wirtualno-realne przeżycia graczy i Messiego w reklamie „FIFA 15” (wideo)