„Wyzwanie jednego gestu” - youtuberka KatOsu promuje płyn micelarny Garnier (wideo)
Pod hasłem „Wyzwanie jednego gestu” Garnier promuje nowy płyn micelarny z olejkiem arganowym. Bohaterką kampanii, przygotowanej przez firmy Newcast, Zenith i Value Media, jest Kat0su prowadząca kanał o urodzie na YouTube.
Na potrzeby kampanii Kat0su przygotowała materiał video, w którym pokazuje trzy makijaże na różne okazje, wykonane jednego dnia. Każdy z nich zmywa płynem micelarnym z olejkiem arganowym marki Garnier, oceniając jak radzi on sobie z usunięciem makijażu oczu i ust oraz z oczyszczeniem skóry.
- Realizując tę kampanię chcieliśmy w wiarygodny sposób pokazać „live” jak działa płyn, aby każda kobieta mogła przekonać się na własne oczy, że formuła płynu jest niezwykle skuteczna - opisuje akcję Berenika Balak, product manager marki Garnier.
W oparciu o materiały przygotowane przez Kat0su powstało kilka wersji wideo, przeznaczonych do promocji płynu micelarnego na stronie marki Garnier, na Facebooku i w serwisach VoD. Produkt promują również kreacje internetowe, screeningi z videotapetami i duże formaty interaktywne oraz spot telewizyjny.
Za strategię komunikacji i przygotowanie kreacji do kampanii odpowiada Newcast, a za zakup mediów Zenith (telewizja) i Value Media (internet).
Dołącz do dyskusji: „Wyzwanie jednego gestu” - youtuberka KatOsu promuje płyn micelarny Garnier (wideo)