SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Zbyszko Lemoniada z 3 Cytryn: Lepiej mieć 3 niż jedną! (wideo)

Zbyszko wprowadza do sprzedaży Lemoniadę z 3 Cytryn. Launch napoju wspiera telewizyjna kampania reklamowa pod hasłem "Lepiej mieć 3 niż jedną!".

Kampania reklamowa napoju Zbyszko Lemoniada z 3 Cytryn jest utrzymana w dynamicznej stylistyce. Przekaz pod hasłem "Lepiej mieć 3 niż jedną!" jest skierowany do osób w wieku 15-25 lat lubiących dobrą zabawę. Kampania reklamuje wprowadzony niedawno do sprzedaży napój niegazowany na bazie wody źródlanej i soku owocowego.




W ramach akcji 7-sekundowy spot sponsorski jest emitowany w TVP i Polsacie.

Kreację i produkcję kampanii - zaplanowanej na trzy miesiące - podobnie jak projekt etykiet samego napoju przygotowała agencja GTO Communications, natomiast planowaniem i zakupem mediów firma Zbyszko zajmuje się we własnym zakresie.

Dołącz do dyskusji: Zbyszko Lemoniada z 3 Cytryn: Lepiej mieć 3 niż jedną! (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl