Zbyszko Lemoniada z 3 Cytryn: Lepiej mieć 3 niż jedną! (wideo)
Zbyszko wprowadza do sprzedaży Lemoniadę z 3 Cytryn. Launch napoju wspiera telewizyjna kampania reklamowa pod hasłem "Lepiej mieć 3 niż jedną!".
Kampania reklamowa napoju Zbyszko Lemoniada z 3 Cytryn jest utrzymana w dynamicznej stylistyce. Przekaz pod hasłem "Lepiej mieć 3 niż jedną!" jest skierowany do osób w wieku 15-25 lat lubiących dobrą zabawę. Kampania reklamuje wprowadzony niedawno do sprzedaży napój niegazowany na bazie wody źródlanej i soku owocowego.
W ramach akcji 7-sekundowy spot sponsorski jest emitowany w TVP
i Polsacie.
Kreację i produkcję kampanii - zaplanowanej na trzy miesiące -
podobnie jak projekt etykiet samego napoju przygotowała agencja GTO
Communications, natomiast planowaniem i zakupem mediów firma
Zbyszko zajmuje się we własnym zakresie.
Dołącz do dyskusji: Zbyszko Lemoniada z 3 Cytryn: Lepiej mieć 3 niż jedną! (wideo)