„Zima mistrzów z górą nagród” w promocji produktów Ferraro (wideo)
Pod hasłem „Zima mistrzów z górą nagród” trwa kampania reklamowa należących do Ferraro marek Kinder, Tic Tac i Nutella. Akcję wspiera kampania reklamowa w telewizji, internecie i punktach sprzedaży.
W promocji „Zima mistrzów z górą nagród” należy zebrać 20 punktów z opakowań produktów Kinder, Tic Tac i Nutella. Wśród zgłoszeń co tydzień losowane są ipody, co miesiąc – netbooki, a na koniec – Mercedes GLK.
Akcję – zaplanowaną do 22 marca – wspierają działania reklamowe obejmujące telewizję (15-sekundowy spot w TVP, Polsacie, TVN i TVN7), internecie (serwis zimamistrzow.pl) oraz punktach sprzedaży (materiały POS i specjalne ekspozycje). Koncept i kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Communication Unlimited.
Dołącz do dyskusji: „Zima mistrzów z górą nagród” w promocji produktów Ferraro (wideo)