Zlatan Ibrahimović w kampanii „Z Visa nie przegapisz Mistrzostw Świata FIFA 2018”
Pod hasłem „Z Visa nie przegapisz Mistrzostw Świata FIFA 2018” wystartowała globalna kampania marketingowa operatora płatności z udziałem szwedzkiego piłkarza Zlatana Ibrahimovića.
Zlatan Ibrahimović będzie pokazywał kibicom Mundial od kulis. Oczami piłkarza kibice zobaczą środek boiska i na rozgrzewki zawodników przed meczami.
- Celem naszej kampanii związanej z Mistrzostwami Świata FIFA jest pomoc kibicom piłki nożnej z całego świata w tym, aby nie przegapili żadnej ważnej akcji – czy to poprzez wdrażanie innowacyjnych rozwiązań płatniczych na stadionach, czy też poprzez pokazywanie kibicom przed telewizorami tego, co dzieje się za kulisami mundialu - powiedziała Lynne Biggar, chief marketing and communications officer, Visa Inc.
Dodatkowo, w filmach tworzonych na potrzeby akcji promocyjnej wezmą udział influencerzy z Niemiec (freekickerz), Japonii (Kotaro Tokuda), Meksyku (Pamela Allier), Wielkiej Brytanii (Chris MD) i Rosji (Tatiana Vasilieva). Łącznie powstanie ponad 20 takich klipów. Kampania będzie obecna w telewizji, internecie, druku, mediach społecznościowych i na nośnikach OOH.
Visa jest oficjalnym partnerem FIFA w zakresie usług płatniczych.
Dołącz do dyskusji: Zlatan Ibrahimović w kampanii „Z Visa nie przegapisz Mistrzostw Świata FIFA 2018”