Red Carpet Media Group w pierwszym pełnym kwartale, w którym jej naziemna stacja ViDoc TV zarabiała z reklam, zwiększyła przychody o ponad jedną czwartą, zarabiając na czysto 1,15 mln zł.
Przychody Red Carpet Media Group w trzecim kwartale 2024 roku wyniosły 3,42 mln zł, o 26,7 proc. więcej niż rok wcześniej. To jej najwyższe wpływy od prawie trzech lat, przebijające nieznacznie te z drugiego kwartały br. (3,32 mln zł).
W zeszłym kwartale 42 proc. wpływów pochodziło ze sprzedaży czasu reklamowego i sponsoringu, 33 proc. - z licencji, subskrypcji VoD i opłat PPV, 10 proc. - z dystrybucji, a 15 proc. z pozostałych źródeł.
Nowym źródłem wpływów reklamowych firmy jest kanał ViDoc TV, który w maju br. pojawił się w naziemnej telewizji cyfrowej (jest też dostępny na globalnej platformie streamingowej Rakuten TV), a od czerwca emituje reklamy (za sprzedaż jego oferty reklamowej odpowiada TVN Media).
Do Red Carpet Media Group należą też stacje Red Carpet TV, Red TOP TV oraz działająca od połowy 2022 roku platforma streamingowa Red Go.
CZYTAJ TEŻ: Nowy kanał Red Carpet Media Group od stycznia
Koszty operacyjne firmy w zeszłym kwartale zwiększyły się dużo słabiej od przychodów - o 12,9 proc. do 1,94 mln zł. Dzięki temu zysk na poziomie operacyjnym poszedł w górę z 974,9 tys. do 1,49 mln zł, zaś w ujęciu netto - z 834,4 tys. do 1,15 mln zł.
W pierwszych trzech kwartałach br. przychody Red Carpet Media Group zwiększyły się z 8,63 do 9,8 mln zł, zysk operacyjny - z 3,71 do 4,17 mln zł, a zysk netto - z 2,99 do 3,21 mln zł.
Red Carpet Media Group od jesieni 2022 roku jest notowana na bocznym rynku warszawskiej giełdy, przy czym handel akcjami spółki został zawieszony przez władze giełdy na początku czerwca br., bo spółka nie opublikowała raportu za cały 2023 rok.