Jesteśmy zespołem ludzi, którzy aktywnie, z zaangażowaniem zmieniają sposób, w jaki ludzie korzystają z nowoczesnych mediów i komunikują się między sobą. Praca u nas to sposób na realizację swoich zawodowych ambicji, ale też miejsce, gdzie spotykają się ludzie otwarci, którzy tworzą kreatywną atmosferę w miejscu pracy i poza nim.
Szukamy osób na stanowisko:
Koordynator kanałów społecznościowych
Miejsce pracy: Warszawa
Poszukujemy utalentowanej, zmotywowanej i przedsiębiorczej osoby do wsparcia naszych działań content-marketingowych w przestrzeni mediów społecznościowych.
Wyzwania
• Kreatywne wykorzystanie możliwości sieci społecznościowych dla organicznego angażowania i pozyskiwania użytkowników do serwisu
• Tworzenie treści i prostych kreacji graficznych
• Opracowanie strategii angażowania społeczności oraz jej nadzór i optymalizacja
• Efektywne zarządzanie płatnymi kampaniami promocyjnymi, głównie w modelach CPC, CPA i stała optymalizacja ROI
• Ciągłe doskonalenie taktyki, przeprowadzanie A/B testów, raportowanie i optymalizacja wyników
• Zarządzanie obecnymi, pozyskiwanie nowych i utrzymywanie dobrych relacji z partnerami wspierającymi nasze działania content marketingowe
• Zarządzanie budżetem reklamowo-promocyjnym w SM
Oczekiwania
• Posiadasz doświadczenie związane z mediami społecznościowymi w kontekście potrzeb wydawców treści internetowych
• Działanie reklam na FB i Power Editora znasz jak własną kieszeń
• Umiesz bezzwłocznie ocenić co “zażre” w streamie, a co będzie słabe
• Aktywnie korzystasz z facebooka, twittera, instagrama, snapchata, YouTube’a i masz wizję na to, jak dzięki tym platformom efektywnie wesprzeć cele wydawcy
• Umiesz szybko identyfikować i analizować trendy w sieci
• Masz świetne wyczucie gustów generacji Y i wiesz jak dać im satysfakcję w dobrym guście
• Masz poczucie humoru i otwartą głowę
• Nie boisz się wyzwań i eksperymentów z nowymi środkami wyrazu w sieci
Korzyści
• Dobre wynagrodzenie + dodatkowe benefity
• Rzadka szansa uczestnictwa w projekcie od jego początków
• Szerokie pole rozwoju