Jesteśmy zespołem ludzi, którzy aktywnie, z zaangażowaniem zmieniają sposób, w jaki ludzie korzystają z nowoczesnych mediów i komunikują się między sobą. Praca u nas to sposób na realizację swoich zawodowych ambicji, ale też miejsce, gdzie spotykają się ludzie otwarci, którzy tworzą kreatywną atmosferę w miejscu pracy i poza nim. Potrafimy uwidocznić efekty jakie przynosi indywidualna praca, twórczy wysiłek, kreatywna postawa. Dołącz do Nas!
Szukamy osoby na stanowisko:
Native & Lead Ad Product Architect
Miejsce pracy Kraków
Co będzie należało do Twoich obowiązków?
• Analiza trendów rynkowych, innowacji i otoczenia konkurencyjnego w obszarze produktów reklamowych określanych jako „native” dla serwisów internetowych
• Odpowiedzialność za proces definiowania, projektowania, produkcji, wdrażania i rozwoju produktów „native” – funkcjonalność, pomiary, narzędzia i procesy egzekucji rynkowej
• Zarządzanie cyklem życia produktu reklamowego „native”
• Stała i aktywna współpraca z biurem Reklamy i poszczególnymi serwisami w celu definiowania wymagań rynku i zaspokajaniu jego potrzeb, w tym potrzeb szkoleniowo-informacyjnych
• Odpowiedzialność za model wyceny, specyfikację i argumentację produktową i budowę inventory reklamowego w oparciu o oglądalność serwisów Grupy Onet-RASP
• Odpowiedzialność za podstawowe KPI dla produktów „native”: eCPM i wypełnienie inventory
• Współudział w wytyczaniu kierunków rozwoju produktów reklamowych w Grupie
• Współudział w tworzeniu rozwiązań architektonicznych przy użyciu dostępnych technologii zapewniających wydajność, skalowalność i efektywność produktu reklamowego
Jeśli uważasz, że:
• Wiesz na czym polega zamiana oglądalności w inventory reklamowe native
• Posiadasz rozległą wiedzę na temat rynku reklamowego w Internecie
• Masz doświadczenie w zakresie prowadzenia projektów internetowych
• Zagadnienia związane z projektowaniem, analizą i realizacją produktów i usług reklamowych zgodnie z architekturą rynku reklamowego nie są Ci obce
• Masz doświadczenie we współtworzeniu strategii rozwoju architektury IT w obszarze produktu reklamowego
• Potrafisz korzystać z systemów statystycznych do badania ruchu i oglądalności
• Umiesz projektować łańcuch wartości, od właściciela serwisu internetowego do reklamodawcy
• Potrafisz wskazać i wdrożyć sposoby optymalizacji wykorzystania przestrzeni reklamowej
• Masz wysoko rozwinięte umiejętności analityczne, szybko podejmujesz dobre decyzje i potrafisz je obronić
• Dobrze sobie radzisz z wielozadaniowością, wyznaczaniem priorytetów oraz samodzielną realizacją zadań
• Jesteś mistrzem organizowania swojej pracy
• W Twoim słowniku nie istnieje słowo „niemożliwe”
• Świetnie posługujesz się językiem angielskim
Aplikuj!
Co możemy Ci zaoferować?
• Duży zakres odpowiedzialności przy rozwijaniu produktów internetowych
• Możliwość rozwoju zawodowego
• Atrakcyjny pakiet socjalny, ceniony przez naszych pracowników
• Pracę w najbardziej rozpoznawalnej marce wśród polskich witryn internetowych
• Pracę wśród ludzi z pasją - którzy lubią to, co robią