Artresan: Działajmy. Przed nami druga połowa życia (wideo)
W telewizji ruszyła kampania reklamowa nowego produktu marki Artresan (USP Zdrowie). Przetarg na jej obsługę wygrała ostatnio agencja FCB Warsaw, a wraz z nią akcję przygotowały firmy Selfish 3 i Starcom.
Kampania przebiega pod hasłem "Działajmy. Przed nami druga połowa życia”. Marka mierzy się w nim ze stereotypowym podejściem do funkcjonowania ludzi starszych w społeczeństwie, których aktywność fizyczna po przekroczeniu 50, a nawet 40 roku życia znacznie się ogranicza, bądź zamiera z powodu dolegliwości stawowych.
Kampanię rozpoczęła emisja 30-sekundowego spotu wprowadzającego na rynek nowy produkt - Artresan Efekt z opatentowanym składnikiem ApresFlex, który dzięki swoim naturalnym właściwościom ma wspierać prawidłowe funkcjonowanie stawów.
Spot wyprodukował dom produkcyjny Selfish3. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Artresan: Działajmy. Przed nami druga połowa życia (wideo)