Nowy broker Vertical tworzy struktury
Firma Studi Media wspólnie z Grzegorzem Stańczukiem powołali nowego brokera reklamowego, który działa pod nazwą Vertical - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Firma tworzy struktury i rekrutuje zespół, początkowo ma obsługiwać wszystkie podmioty grupy Studi.
- Jesteśmy butikową grupą mediową z jasno określoną strategią wydawniczą i akwizycyjną. Naszym celem jest stworzyć portfolio wyspecjalizowanych, niszowych tytułów, które trafiają do najbardziej zaangażowanej grupy użytkowników w danym segmencie tematycznym. Dzięki takiemu podejściu mamy możliwość oferowania bardzo precyzyjnych produktów reklamowych - mówi Olek Wandzel, CEO Studi.
Obecnie do portfolio Studi Media należą: Kukbuk (magazyn i portal kulinarny), ŁadneBebe.pl (parenting), Foot Truck (piłka nożna) i Do Roboty (praca; MŚP). Studi tworzy także treści dla partnerów zewnętrznych na YouTube, TikTok, Instagram oraz inne platformy typu SVoD. Są to m.in. takie projekty jak "Spółka Zoo" (Dolina Noteci), "Jak to robić?" (Durex); "Prosto w szczenę" (Canal+ Online), "Sport i Pieniądze" (Onet/Przegląd Sportowy) czy "Masz przesyłkę" (InPost).
Studi posiada obszerne portfolio kanałów na YouTube i profili społecznościowych. Kanały te reprezentują różnorodne segmenty tematyczne, m.in. rozrywkę, edutainment, lifestyle i sport.
- Naszym ogromnym atutem jest fakt, że w zależności od podmiotu docieramy do bardzo dobrze sprecyzowanej grupy odbiorców. Jest ona zaangażowana, aktywna, pozytywnie reagująca na treści reklamowe, a co za tym idzie kampanie naszych klientów mają większe przełożenie na decyzję zakupową - mówi Grzegorz Stańczuk, CEO Vertical.
W pierwszej kolejności firma będzie wyłącznym biurem reklamy dla wszystkich podmiotów grupy Studi. Kolejnym celem jest poszerzenie działalności o obsługę reklamową innych wyspecjalizowanych w danej niszy podmiotów mediowych skierowanych do millenialsów i generacji Z.
Vertical chce zbudować pełny zespół do końca roku
Na razie zespół Vertical jest w budowie. - Jesteśmy w trakcie intensywnego tworzenia struktury. Zaczęliśmy już rekrutację, a do końca roku chcemy mieć zespół odpowiadający zarówno za sprzedaż jak i obsługę partnerów - mówi nam Stańczuk.
Studi i Stańczuk są udziałowcami nowej firmy, ale nie ujawniają szczegółów na temat struktury własnościowej firmy.
Grzegorz Stańczuk ostatnio pracował jako dyrektor marketingu i sponsoringu w PZPN. Wcześniej przez cztery lata pracował w spółce Ekstraklasa, gdzie jako zastępca dyrektora ds. sponsoringu zajmował się obsługą kluczowych partnerów biznesowych piłkarskiej PKO BP Ekstraklasy. Był prezesem klubu piłkarskiego Arka Gdynia. W przeszłości przez ponad sześć lat Stańczuk pracował w agencjach public relations (m.in. Havas Warsaw, TBWA), gdzie tworzył oraz wdrażał strategie dla marek globalnych oraz ogólnopolskich. Z kolei jako manager sportowy współpracował m.in. z Dariuszem Michalczewskim, Joanną Jędrzejczyk i Izu Ugonohem.
Dołącz do dyskusji: Nowy broker Vertical tworzy struktury