SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Cztery agencje w globalnym przeglądzie na obsługę mediową Kraft Heinz

Firma Kraft Heinz, właściciel m.in. keczupu marki Heinz powadzi przetarg na globalną obsługę mediową. Zaprosiła do niego Carat (Dentsu Aegis Network), PHD (Omnicom Media Group, Mediacom (GroupM/WPP) i Starcom (Publicis Media), który broni budżetu klienta.

- Nasz kontrakt ze Starcomem wygasa w tym roku, więc firma bada rynek pod kątem możliwości globalnego planowania i zakupu mediów, by wybrać agencję do obsługi od 2021 roku - poinformowała firma.

Przetarg koordynuje firma doradcza MediaSense.

Największym rynkiem dla Kraft Heinz jest Ameryka Północna. To tam firma generuje ok. 75 proc. globalnych przychodów, które szacowane są na 25 mld dolarów. Region EMEA generuje nieco ponad 10 proc. wpływów firmy.

Firma przyznała, że w ub.r. zbyt mocno obniżyła wydatki marketingowe, co spowodowało spadek wartości jej marek, dlatego też zamierza zwiększać inwestycje w media. Wzrost ma wynieść ok 30 proc. rok do roku.

W ub.r. Kraft Heinz wydał ok. 1,1 mld dolarów na marketing w USA, z czego 534 mln dolarów stanowiły wydatki na reklamę. Na pozostałą kwotę składały się m.in. wydatki na shopper marketing, sponsoring, public relations.

Dołącz do dyskusji: Cztery agencje w globalnym przeglądzie na obsługę mediową Kraft Heinz

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl