SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Dentsu Aegis Network kupuje agencję performance marketingową Merkle

Globalna sieć marketingowa Dentsu Aegis Network (należą do niej m.in. agencje Carat, iProspect, Isobar, Vizeum) zostanie większościowym udziałowcem agencji performance marketingowej Merkle.

Dennis Woodside Dennis Woodside

Sieć Dentsu Aegis Network podpisała umowę zakupu większościowego pakietu udziałów w agencji performance marketingowej Merkle. Transakcja ma zostać sfinalizowana w przyszłym miesiącu.

Dentsu odkupi udziały od funduszu Crossover Ventures i innych akcjonariuszy. Jak poinformowano, znaczące udziały mniejszościowe ma zachować David Williams, CEO agencji Merkle.

- Wzrost gospodarki cyfrowej jest w dzisiejszych czasach jednym z niewielu pewników. Połączenie obu firm pozwoli stworzyć w tym kontekście atrakcyjną ofertę dla obecnych i potencjalnych klientów - przekazał Jerry Buhlmann, CEO Dentsu Aegis.

Agencja Merkle ma 3,4 tys. pracowników w 16 biurach w Stanach Zjednoczonych i pięć biur w innych krajach. W 2015 roku miała 436 mln dolarów przychodów, o 14 proc. więcej niż w roku 2014.

Dołącz do dyskusji: Dentsu Aegis Network kupuje agencję performance marketingową Merkle

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl