Desperados Nocturno z digitalową aktywacją „Bo chcemy poczuć więcej"
W ramach kampanii „Bo chcemy poczuć więcej” Desperados Nocturno (Grupa Żywiec) uruchomiono chatbot, który rejestruje okrzyki użytkowników w aplikacji Messenger i wkomponowuje je w muzykę.
Kampania z botem w aplikacji Messenger wystartowała 20 sierpnia i potrwa do końca września. Użytkownik może nagrać w nim swój okrzyk, który jest wkomponowany w muzyczny bit i odesłany w ciągu kilku sekund jako spersonalizowany utwór. Dodatkowo, marka przygotowała konkurs, w którym do wygrania są m.in. trampki Vans, torby i koszulki. Aby zawalczyć o jedną z nagród, należy przesłać w konwersacji krótkie video, na którym uczestnik otwiera Desperados Nocturno.
Do współpracy przy projekcie zaproszono producentów muzycznych R.A.U i 2sty, czyli Tomasza Rałowskiego i Kamila Markowicza.
Kampania „Bo chcemy poczuć więcej" trwa w telewizji, digitalu i social mediach. Dodatkowo obejmuje sampling i aktywności PR.
Za komunikację ATL, działania digital oraz social media marki Desperados odpowiada agencja K2. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom, a sampling przygotowała agencja Brave. Za komunikację PR odpowiada agencja Roots.
Dołącz do dyskusji: Desperados Nocturno z digitalową aktywacją „Bo chcemy poczuć więcej"