SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Fallon blisko budżetu Sony

Agencja Fallon prawdopodobnie wygrała przetarg na stworzenieglobalnej kampanii reklamowej telewizorów Bravia firmy Sony.

W pokonanym polu Fallon pozostawiła agencje Berlin CameronUnited, Crispin Porter & Bogusky oraz 180 - informuje serwisBrand Republic.

Pomimo, że szczegóły umowy Sony z agencją nie zostały jeszczesfinalizowane, to firma jest blisko potwierdzenia wyboru Fallon,która dotąd była odpowiedzialna za kampanie płaskich telewizorówjapońskiej firmy na rynku europejskim.

Fallon zdobyła Złote Lwy na Cannes Advertising Festival zasłynne reklamy telewizorów Sony z udziałem skaczących piłeczek ieksplodującej kolorami wieży. Eksperci dawali agencji największeszanse na zdobycie globalnego budżetu Sony, ale podkreślali, żeprzeszkodą może być niewielki rozmiar jej sieci.

źródło: Brand Republic

Dołącz do dyskusji: Fallon blisko budżetu Sony

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl