Fallon blisko budżetu Sony
Agencja Fallon prawdopodobnie wygrała przetarg na stworzenieglobalnej kampanii reklamowej telewizorów Bravia firmy Sony.
W pokonanym polu Fallon pozostawiła agencje Berlin CameronUnited, Crispin Porter & Bogusky oraz 180 - informuje serwisBrand Republic.
Pomimo, że szczegóły umowy Sony z agencją nie zostały jeszczesfinalizowane, to firma jest blisko potwierdzenia wyboru Fallon,która dotąd była odpowiedzialna za kampanie płaskich telewizorówjapońskiej firmy na rynku europejskim.
Fallon zdobyła Złote Lwy na Cannes Advertising Festival zasłynne reklamy telewizorów Sony z udziałem skaczących piłeczek ieksplodującej kolorami wieży. Eksperci dawali agencji największeszanse na zdobycie globalnego budżetu Sony, ale podkreślali, żeprzeszkodą może być niewielki rozmiar jej sieci.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Fallon blisko budżetu Sony