Flügger: Malowanie może być proste
W prasie, internecie i punktach sprzedaży rusza kampania reklamowa farb i akcesoriów malarskich Flügger. Akcję pod hasłem „Malowanie może być proste” przygotowały agencja Proximity i dom mediowy Media Direction OMD.
Kampania farb i akcesoriów malarskich Flügger jest skierowana do klientów indywidualnych z Warszawy i okolic, mając na celu podniesienie rozpoznawalności tej marki. W ramach akcji pod hasłem „Malowanie może być proste” prowadzone są działania w sklepach TTW Opex, Jupiter i IKEA, do popularnych magazynów wnętrzarskich dołączane są inserty, a w internecie emitowane są bannery odsyłające do serwisu Flügger.
Kreację kampanii – zaplanowanej na kwiecień i maj – przygotowała agencja Proximity, która również realizuje działania promocyjne i PR w ramach tej akcji, natomiast za zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD.
Dołącz do dyskusji: Flügger: Malowanie może być proste