SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Grupa LTTM i Cyber Marian ze wspólną ofertą gifów

Grupa LTTM (LifeTube, TalentMedia i Gameset) oraz youtuber Cyber stworzyli wspólną ofertę dla marek, które chcą dotrzeć do konsumentów za pomocą gifów na Facebooku, w Messengerze i platformie Giphy.

Gify z wizerunkiem influencerów i produktem klienta umieszczane są na profilu twórcy na platformie Giphy. Stamtąd, dzięki odpowiedniej optymalizacji pod algorytm platformy, mogą być dystrybuowane na Facebooku, WhatsAppie czy w Messengerze (po wpisaniu odpowiedniej frazy w zintegrowanej wyszukiwarce).

Gify w komunikacji marek

Tak stworzone gify mogą być zarówno wykorzystywane przez samą markę we własnej komunikacji, przez influencera na jego profilach w mediach społecznościowych lub przez samych użytkowników.

- Gify są masowo obecne w internecie od lat, ale prawie żadna marka nie traktuje ich jako nośnika reklamowego i dobrego kanału dotarcia - komentuje Cyber Marian. - Kiedy jednak zobaczyliśmy milionowe zasięgi generowane przez nasze gify, postanowiliśmy przetestować je jako narzędzie marketingowe. Najlepsze z nich mają aktualnie ponad 130 milionów odsłon każdy - dodaje twórca. Gify na profilu Cyber Mariana (i z jego wizerunkiem) mają już łącznie ponad pół miliarda wyświetleń.

Jedną z pierwszych kampanii z wykorzystaniem gifów Cyber Marian zrealizował dla marki Gaminate - producenta profesjonalnych suplementów dla graczy. Teraz wspólnie z LTTM podobna usługa będzie dostępna dla wszystkich klientów i twórców zrzeszonych w sieciach partnerskich LTTM (LifeTube, TalentMedia i Gameset).

Przychody grupy LTTM - utworzonej jesienią ub.r., po tym jak Mediacap sfinalizował kupno Lifetube'a i Gamellon, w drugim kwartale br. szacunkowo zmalały rok do roku o 6 proc.

Dołącz do dyskusji: Grupa LTTM i Cyber Marian ze wspólną ofertą gifów

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Katarzyna
Co musi mieć w głowie " pani z marketingu", która decyduje się na takiego Mariana?
0 0
odpowiedź
User
Pani z marketingu
Co musi mieć w głowie " pani z marketingu", która decyduje się na takiego Mariana?

pewnie cel do zrealizowania w konkretnej grupie docelowej
0 0
odpowiedź
User
Robert
Co musi mieć w głowie " pani z marketingu", która decyduje się na takiego Mariana?
- Pewnie dużo więcej ma w głowie, niż autorka tego durnego komentarza...... .Skąd się biorą tacy ludzie? a) nie mają pojęcia o tym co piszą b) nie myślą c) ich życie napędza bezinteresowna złośliwość.
0 0
odpowiedź