Tytus, Romek i A’Tomek na wagonach warszawskiego metra w ramach świątecznej akcji MediaMarkt
W ramach niestandardowych działań promocyjnych MediaMarkt, począwszy od 6 grudnia kursowanie zacznie specjalne obrandowany pociąg pierwszej linii warszawskiego metra. Wagony oklejone będą reklamami z Tytusem, Romkiem i A'Tomkiem - bohaterami marki.
Świąteczny pociąg MediaMarkt będzie kursować od 6 grudnia 2018 do 6 stycznia 2019 na pierwszej linii metra. Projekt jest jednym z elementów tegorocznej dekoracji świątecznej, przygotowanej przez warszawskie metro i miasto st. Warszawa.
Na wagonach, oprócz motywów świątecznych, znajdą się bohaterowie kampanii MediaMarkt, czyli Tytus, Romek i A’Tomek. Postacie zaaranżowano do promocji marki w październiku ubiegłego roku.
W każdym z sześciu wagonów swoje świąteczne propozycje upominkowe zaprezentują partnerzy projektu: Huawei, Braun, Oral-B, LG, Electrolux i Philips.
Akcji towarzyszyć będzie specjalna świąteczna komunikacja na sieci ekranów Ströer TV w pociągach, gdzie emitowane będą spoty wizerunkowe i produktowe z specjalnymi ofertami, przygotowane przez partnerów akcji.
Za kreacje i zakup mediów odpowiada MediaMarkt, za realizację i wykonanie Ströer Media.
Dołącz do dyskusji: Tytus, Romek i A’Tomek na wagonach warszawskiego metra w ramach świątecznej akcji MediaMarkt