SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Vito Bambino reklamuje noclegi na OLX

W nowej kampanii promującej ogłoszenia z noclegami na platformie OLX występuje piosenkarz Vito Bambino. Akcję przygotowały firmy marketingowe DDB Warszawa i Lucky Luciano Pictures.

- Użytkownicy OLX mogą wybierać spośród ponad 32 tysięcy obiektów noclegowych w całej Polsce. Jesteśmy przekonani, że proces wyboru miejsca, w którym spędzimy wakacje powinien być równie przyjemny, co sam wypoczynek. Zdecydowaliśmy się w dosłowny sposób pokazać, jak łatwo dać się wciągnąć w ten proces dzięki OLX - tak nową kampanię opisuje Michał Wiśniewski, marketing team manager w OLX.

 

Przed rokiem ofertę noclegów na OLX reklamowała modelka Joanna Krupa. Natomiast Vito Bambino w ub.r. wystąpił w kampaniach sklepów Żabka i Banku Pekao SA.

Nowa akcja reklamowa OLX ruszyła 27 czerwca, obejmuje media społecznościowe. Kreacją zajęła się agencja DDB Warszawa, a produkcją - Lucky Luciano Pictures.

W maju br. OLX jako serwis www zanotował 11,47 mln użytkowników oraz 37 minut i 27 sekund średniego czasu spędzonego przez każdego, a jako aplikacja mobilna - 7,67 mln użytkowników oraz godzinę, 42 minuty i 54 sekundy przeciętnego czasu korzystania (dane z Mediapanelu).

Dołącz do dyskusji: Vito Bambino reklamuje noclegi na OLX

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Prawda
On jest znany tylko z tego, że ciągle coś reklamuje.
Kompletnie nie rozumiem agencji, które bez przerwy go zatrudniają. Stosunek osiągnięć tego Pana do liczby reklam jest bardzo niewłaściwy
odpowiedź
User
xx
On jest znany tylko z tego, że ciągle coś reklamuje.
Kompletnie nie rozumiem agencji, które bez przerwy go zatrudniają. Stosunek osiągnięć tego Pana do liczby reklam jest bardzo niewłaściwy


I jeszcze grzeje ostro pop, udając jakąś alternatywę. W sumie u nas alternatywą jest i Podsiadło, a że ma jakieś 34 mln słuchaczy? Co tam.
odpowiedź