„Potrójne zwycięstwo w walce z łupieżem” reklamuje szampon Pirolam (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa szamponu przeciwłupieżowego Pirolam (produkowanego przez Polpharmę) pod hasłem „Potrójne zwycięstwo w walce z łupieżem”. Kampanię przygotowały agencja Red8 Advertising i studio filmowe M5.
Akcja spotu z kampanii rozgrywa się w laboratorium, w którym naukowiec porównuje włosy trojga kobiet stosujących różne szampony przeciwłupieżowe. Okazuje się, że zdecydowanie najlepsze efekty przynosi korzystania z Pirolamu.
Kampania przekonuje, że Pirolam to jedyny przeciwłupieżowy szampon apteczny, który ma potrójne działanie: zwalcza łupież, łagodzi podrażnienia i pielęgnuje włosy.
Kreacją nowej reklamy Pirolamu zajęła się agencja Red8 Advertising, a produkcją - studio filmowe M5.
Za zakup mediów dla Polpharmy odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.
Według danych Kantar Media w pierwszych trzech kwartałach ub.r. cennikowe wydatki reklamowe Polpharmy w mediach pozainternetowych wyniosły 209,12 mln zł, o 23,9 proc. mniej niż rok wcześniej.
Dołącz do dyskusji: „Potrójne zwycięstwo w walce z łupieżem” reklamuje szampon Pirolam (wideo)