SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Proximity Poland dla whisky William Lawson’s

Agencja Proximity Poland (Grupa BBDO) rozpoczęła obsługę w internecie szkockiej whisky William Lawson’s z portfolio Bacardi Martini. Pierwszym projektem, który realizuje dla marki, jest konkurs związany z meczem Polska-Anglia.

W wyniku wygranego przetargu Proximity Poland zajmuje się dla William Lawson’s obsługą strategiczną i kreatywną na stronie internetowej oraz fanpage’u na Facebooku. Agencja odpowiada też za internetowe kampanie reklamowe marki.

Proximity Poland prowadzi już dla William Lawson’s konkurs, którego zapowiedzią było zagrzewanie przez szkocką markę Polaków do walki z Anglikami podczas niedawnego meczu. Co ciekawe, pula nagród została ustalona na podstawie przebiegu gry: 200 butelek tej whisky za remis, 100 za strzelonego przez Polaków gola, 10 za każdy strzał w światło bramki oraz butelka za każdą minutę polskiej drużyny przy piłce. W efekcie do wygrania jest 529 butelek oraz dodatkowych 50 za zatrzymanie przez Polskę Anglii przy pomocy dachu stadionu. Akcja jest prowadzona na facebookowym fanapage’u William Lawson’s Polska.

William Lawson’s to marka szkockiej whisky z portfolio Bacardi Martini, wprowadzona do Polski w ub.r.

Dołącz do dyskusji: Proximity Poland dla whisky William Lawson’s

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl