„Rozmowa to wychowanie” - Fundacja Mamy i Taty zachęca rodziców do rozmów z dziećmi (wideo)
Rozpoczęła się kampania społeczna „Rozmowa to wychowanie” organizowana przez Fundację Mamy i Taty. Przy akcji pracowały firmy Telescope, Black Rabbit i Eura7.
Kampania „Rozmowa to wychowanie” ma na celu zachęcenie rodziców do rozmawiania ze swoimi dziećmi o ważnych sprawach. Akcja zwraca uwagę, że jeśli najważniejszych prawd i zasad życiowych nie przekażą oni dzieciom, zrobią to inne osoby, niekończenie reprezentujące odpowiedni światopogląd.
- Chcemy w tej kampanii przypomnieć rodzicom, że wychowanie dzieci to ich podstawowy obowiązek, ale też przywilej. Chcemy wzbudzić głębokie przekonanie, że żadne instytucje nie mogą i nie powinny ich w tej roli zastępować - opisuje Paweł Woliński, prezes fundacji Mamy i Taty.
Akcja jest skierowana głównie do osób w wieku 25-55 lat mieszkających w miastach.
- Na moment startu kampanii celowo wybraliśmy tydzień poprzedzający Boże Narodzenie. Mamy bowiem nadzieję, iż świąteczna refleksja związana z przekazem kampanii skłoni do zmiany postaw i pomoże zmotywować rodziców do podejmowania codziennego trudu wychowywania swoich dzieci - wyjaśnia Malina Wieczorek z agencji Telescope, która zajęła się strategią akcja i kreacją jej odsłony ATL-owej.
Kampania jest obecnie prowadzona w telewizji (TVP1, TVP2, TVP Info, TVP Regionalna, TVP Historia, TVP Polonia, TVP Kultura) oraz internecie (serwis tvp.pl, aktywności w social media), a w styczniu zacznie się na outdoorze. Ogółem potrwa do lutego.
Oprócz Telescope przy akcji pracowały agencje Black Rabbit (produkcja spotu), Eura7 (działania w internecie) oraz Grupa IQS (realizacja badania opinii), a także fotograf Sunil Nair, który wykonał zdjęcia do plakatów outdoorowych.
Dołącz do dyskusji: „Rozmowa to wychowanie” - Fundacja Mamy i Taty zachęca rodziców do rozmów z dziećmi (wideo)