SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Serwisy społecznościowe obniżają skuteczność e-mailowego marketingu

Coraz większa popularność serwisów społecznościowych zaczyna mieć wpływ na skuteczność e-mail marketingu.

Tak przynajmniej wynika z najnowszego raportu firmy badawczej JupiterResearch o nazwie 'The Social and Portable Inbox: Optimizing E-mail Marketing in the New Era of Communication Tools' - informuje serwis Media Buyer Planner.

Przeprowadzone przez firmę badanie pokazuje, że 22 procent użytkowników poczty e-mail korzysta zamiast niej z serwisów społecznościowych do komunikowania się.

Jednocześnie 44 procent pytanych internautów stwierdziło, ze pod wpływem e-mailowego marketingu dokonało przynajmniej jednego zakupu online, a 41 procent przynajmniej jednego zakupu w tradycyjnym sklepie. To oznacza jednak spadek w porównaniu z rokiem ubiegłym, gdy oba te wskaźniki wynosiły odpowiednio 51 i 47 procent.

Badanie zostało przeprowadzone drogą internetową w kwietniu bieżącego roku na grupie 2.460 użytkowników.

źródło: Media Buyer Planner

Dołącz do dyskusji: Serwisy społecznościowe obniżają skuteczność e-mailowego marketingu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl