SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sfinks wprowadza "Smak Jakości" - klienci zbadają jakość usług

Sfinks Polska, właściciel marek Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło, wprowadził w restauracjach swoich sieci autorski program badania jakości usług pod nazwą "Smak Jakości". Promocja pierwszej edycji programu prowadzona jest za pomocą targetowanego mailingu oraz działań PR.

Ankieterem "Smaku Jakości" może stać się każdy klient zarejestrowany w bazie danych Sfinksa i zaproszony przez spółkę do udziału w badaniu. Opinie zbierane są przy użyciu specjalnej aplikacji internetowej, w której przy okazji przekazania ankiety klientowi przyznawane są punkty. Te - w ramach systemu lojalnościowego - można wymieniać na nagrody.

Uruchomienie programu poprzedziło kilkumiesięczne badanie pilotażowe, dzięki któremu Sfinks pozyskał bazę blisko tysiąca ankieterów.

Program "Smak Jakości" prowadzony będzie w kwartalnych edycjach, z których pierwsza potrwa do końca 2011 r. Zaproszeni do udziału w badaniu klienci restauracji Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło, którzy chcą przystąpić do programu, powinni zarejestrować się w aplikacji dostępnej przez internet. W ciągu dwóch dni po wizycie w wybranej przez siebie restauracji goście ponownie logują się w systemie, gdzie wypełniają ankietę dotyczącą m.in. jakości obsługi, smaku i dostępności dań, czystości, wystroju i klimatu restauracji czy obowiązującej oferty promocyjnej. Każdy z uczestników programu może wypełnić dowolną liczbę ankiet.

Przystępując do programu i przekazując ankiety klienci otrzymują punkty za każdy zrealizowany w restauracji paragon. Wśród nagród przewidzianych w pierwszej edycji programu znajdują się zaproszenia i bony podarunkowe do restauracji Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło oraz nagrody rzeczowe, takie jak np. kamery cyfrowe, konsole do gier, iPody, sprzęt AGD i RTV czy urządzenia do fitness. Dla najbardziej aktywnych uczestników programu przewidziane są atrakcje o charakterze eventowym, m.in. bony SPA & Travel lub lot balonem. Oferta nagród będzie zmieniać się w kolejnych edycjach programu.

"Smak Jakości" jest autorskim rozwiązaniem opracowanym przez dział marketingu Sfinks Polska. Spółka jest także twórcą aplikacji dedykowanej do obsługi programu i systemu lojalnościowego. W promocji programu poprzez działania public relations Sfinksa wspiera agencja Practum Consulting.

Dołącz do dyskusji: Sfinks wprowadza "Smak Jakości" - klienci zbadają jakość usług

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl