Nowe Somersby inspirowane różowym winem
W portfelu marki Somersby (Carlsberg Polska) pojawił się nowy wariant - Somersby Sparkling Rosé.
Somersby Sparkling Rosé, inspirowany różowym winem, ma delikatny kolor i smak. Orzeźwiający charakter nadają mu też bąbelki, zawiera 4,5% alkoholu.
– W 2019 roku sprzedaż marki zwiększyła się wolumenowo o 34%. Z kolei kategoria piw smakowych, zarówno alkoholowych i bezalkoholowych wariantów, odnotowała w Polsce w roku poprzednim w porównaniu do 2018 wzrost wolumenowo o ponad 19 proc. – podsumowuje Aleksandra Borek, brand manager Somersby.
Nowe Somersby z kampanią reklamową
Nowy wariant Somersby pojawił się na rynku na początku marca, sprzedawany jest w szklanych butelkach bezzwrotnych o poj. 0,4l oraz puszkach o poj. 0,5l.
W ofercie marki znajdują się jeszcze warianty: Somersby Mango&Lime, Somersby Apple, Somersby Blackberry i Somersby Watermelon, a także wariant bezalkoholowy Somersby Pear 0,0%.
Wprowadzeniu na rynek nowego wariantu będzie towarzyszyć kampania reklamowa w głównych i tematycznych kanałach telewizyjnych.
Planowaniem mediów zajmuje się dom mediowy Initiative, za kreację odpowiada Grey Group Poland. Działania w internecie i w mediach społecznościowych prowadzi agencja Kamikaze.
Dołącz do dyskusji: Nowe Somersby inspirowane różowym winem