„Strzel focha i wyląduj w Brazylii” - piłkarska promocja Hochland
Startuje kampania promocyjna serów Hochland nawiązująca do zbliżających się piłkarskich mistrzostw świata w Brazylii. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja Grasp Group.
W promocji pod hasłem „Jeśli piłka przesłoniła mu oczy strzel focha i wyląduj w Brazylii” należy kupić dwa produkty Hochland (sery topione Hochland w plastrach, krążkach, bloczkach, kubeczkach lub Hochland Kanapkowy) z oznaczeniem promocyjnym, zachowa paragon oraz wyśle dokończone zdanie: „Hochland. Wolę plażę niż piłkę, bo…” SMS-em lub poprzez serwis jadedobrazylii.pl.
Codziennie autorzy 10 odpowiedzi wybranych przez jury będą zdobywać klapki Havaianas, raz w tygodniu przyznawanych będzie pięć bonów o wartości 300 zł na zakupy w internetowym sklepie Zalando, a w finale zwycięzca otrzyma dwuosobową wycieczkę na tydzień do Rio de Janeiro. Akcja potrwa do końca lipca.
Promocję będą wspierać reklamy w prasie, telewizje i punktach sprzedaży.
Za kreację i realizację całej kampanii odpowiada agencja Grasp Group.
Dołącz do dyskusji: „Strzel focha i wyląduj w Brazylii” - piłkarska promocja Hochland