Vision Express wraca z promocją „Ile lat, tyle zniżki + 100 zł” (wideo)
Sieć salonów optycznych Vision Express rozpoczyna kolejną promocję „Ile lat, tyle zniżki”. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy marketingowe Walk Creative i MullenLowe Mediahub.
W ramach promocji przy zakupie okularów korekcyjnych klient otrzymuje zniżkę wynoszącą tyle złotych, ile ma lat, plus 100 zł. Natomiast przy zakupie okularów progresywnych zniżka jest podwójna.
Oferta dotyczy kupna okularów korekcyjnych za minimum 370 zł i okularów progresywnych za minimum 800 zł. Będzie obowiązywała do odwołania lub wyczerpania zapasów.
Promocję wspiera kampania reklamowa, w której zasady nowej oferty są przedstawiane na przykładach różnych osób. W reklamach występuje dwóje pracowników Vision Express znanych z wcześniejszych kampanii firmy.
Poprzednia duża akcja reklamowa Vision Express, z udziałem Ryszarda Rembiszewskiego, wspierała loterię prowadzoną wiosną br.
Nowa kampania obejmuje m.in. telewizję oraz internet.
Kreacją reklam zajęła się agencja Walk Creative, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MullenLowe Mediahub.
Dołącz do dyskusji: Vision Express wraca z promocją „Ile lat, tyle zniżki + 100 zł” (wideo)